هتل های معروف هند
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل هوارد پلازا یکی از هتل های 4 ستاره هند می باشد که در منطقه آگرا واقع شده است و دارای 86 اتاق مجهز و فول امکانات می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, ترنسفر فرودگاهی, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات خانه داری, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, رستوران, کافی شاپ, باشگاه تناسب اندام, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, اینترنت و ... می باشد. یکی از مزیت های این هتل فاصله کم آن با جاذبه های گردشگری تور هندمی باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی نیز 10 کیلومتر می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا این هتل را برای اقامت انتخاب کرده و از سفرتان در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در شهر آگرا یکی از شهر های پرطرفدار گردشگری تور هند واقع شده است. این هتل یکی از هتل های 5 ستاره تاپ هند می باشد که مورد انتخاب بیشتر مسافران و گردشگران هند می باشد و دارای 142 اتاق, سوئیت و جونیور سوئیت مدرن و شیک می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه 35 و تا راه آهن 15 دقیقه می باشد. از امکانات هتل می توان به: مینی بار, استخر, سونا, جکوزی, باشگاه بدنسازی, مرکز SPA, پذیرش 24 ساعته, خدمات خانه داری, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, صندوق امانات, آسانسور, اتاق ماساژ, سالن زیبایی, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, روزنامه, اینترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به هند را دارید ما به شما این هتل را پیشنهاد می کنیم تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل آی تی سی راجپوتانا یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در منطقه جیپور واقع شده است. این هتل از بهترین هتو لوکس تترین هتل های هند به حساب می آید. از امکانات هتل می توان به: استخر, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, اتاق ماساژ, رستوران, کافی شاپ, خدمات خانه داری 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, اتاق اسموکینگ, اتاق معلولین, ترنسفر فرودگاهی, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره کرد. هتل با 218 اتاق و 16 سوئیت پذیرای مسافران و مهمانان تور هند می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا این هتل مدرن را برای اقامت انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند در یک مکان کاملا تاریخی بنا شده است و یکی از لوکس ترین هتل ها ی 5 ستاره در سطح جهان به حساب می آید. این هتل با الهام از سلسله مرتهه و تلفیقی از احساسات و سلیقه اروپا و هند دیزان و طراحی شده است که هنر قبیله مرتهه و ذوق اروپا و هند را به رخ بازدید کنندگان می کشد. هر طبقه از این هتل دارای ذوق و سلیقه و هنر و تم های مختلفی استفاده شده که هم تاریخی و قدیمی است و هم مدرن و کلاسیک. یکی دیگر از امتیازات این رستوران لوکس برنده شدن جایزه سرو بهترین غذا و نوشیدنی است که به نوبه خودش زبان زد است. با انتخاب تور هند و همراه شدن با ما امکان اقامت در این هتل لوکس را خواهید داشت و سفر خود را خاطره انگیز خواهید کرد.

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند :

اتاق های بسیار لوکس و با طراحی و دیزان های متفاوت, سوئیت های لوکس جداگانه, استخر سر پوشیده و رو باز, حمام آفتاب و اسپا, رستوران, کافی شاپ, کافه, بار, اینترنت رایگان.

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)

هتل امپریال نیو دهلی قلب تپنده دهلی نو است که در Janpath یا همان Queensway سابق واقع شده است. سبک ساختمان تلاقی کامل از جذابیت های قدیمی جهان و راحتی مدرن و روز است. موزه ها، تئاترها، بناهای تاریخی، پارک ها و مراکز فرهنگی زیادی در نزدیکی هتل هستند که گزینه های مناسب و جالبی برای سرگرمی است. کاخ ریاست جمهوری، مجلس و بلوک شمال و جنوب - مرکز عصبی از دفاتر دولت هند نیز نزدیک به هتل واقع شده است. این هتل به دلیل امکانات و موقعیت بسیار خوبی که دارد مورد توجه مردم کشور هند و سایر کشور ها و توریست ها و شرکت های مسافرتی تور هند قرار گرفته است. با انتخاب تور هند برای سفر به هند امکان اقامت در این هتل مجلل را دارید.

امکانات هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi) :

این هتل در مجموع دارای 233 اتاق مهمان و 43 سوئیتاست که هر کدام با یک فضای داخلی مجزا و با شکوه تزیین و دیزاین شده اند, استخر سر پوشیه و رو باز,حمام آفتاب, اتاق اسپا, باشگاه ورزشی,رستوران های مجزا, وای فای رایگان.

هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)





:: برچسب‌ها: هتل های معروف هند, هتل های خوب هند, رزرو هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: